سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علت حل نشدن پودر در لباسشویی آبسال چیست؟

در صورتی که پودر در ماشین لباسشویی شما حل نمی‌شود و یا پودر در جایگاه و روی لباس‌ها می‌ماند، در واقع سبب بروز مشکلات بعدی می‌شود. بنابراین باید حتما این مشکل را بررسی کنید. در واقع در صورتی که پودر در این وسیله حل نشود، به مرور زمان باقی ماندن پودر در ماشین لباسشویی باعث می‌شود آسیب ببیند. همچنین ماندن لکه‌های سفید روی لباس‌ها برای هیچکسی خوشایند نیست. بنابراین لازم است شما استفاده درست از شوینده و پودر‌های ماشین لباسشویی را به خاطر داشته باشید. از طرفی باید تمامی علت‌های بروز این مسئله را بررسی کنید. که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

محفظه را جدا کرده و برای تمیزکردن آن از یک برس کوچک و آب استفاده کنید.برای بررسی دقیق این بخش پس از شستشو می‌توانید آن را با آب پر کنید در صورتی که آب به آرامی از آن تخلیه شود به معنای باز شدن گرفتگی لوله است. در اینصورت مشکل رفع شده است.
جت‌های اسپری آب در محفظه نیز باید بررسی شود. این جت‌ها در سقف محفظه کار گذاشته شده و آب کافی را در روی پودر یا مایع اسپری می‌کنند. در صورتی که به علت رسوبات مسدود شود، می‌بایست آن را بررسی و رفع کنید.
مقداری محلول ضد رسوب بر روی جت‌ها اسپری کنید. از یک برس نرم برای پاک کردن استفاده کنید.
محفظه را شسته و مجددا آن را با آب پر کنید ببینید مشکل رفع شده است یا خیر.

نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی آبسال

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی با داشتن سالیان سالیان تجربه و همکاری با تکنسین های متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی افتخار این را دارد که بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمیت به مراجعه کنندگان خود ارائه دهد. به همین دلیل است که بیشتر مشتریان ما از ما رضایت کامل را دارند و در صورتی که نیاز به خدمات تعمیرات لباسشویی آبسال و یا سرویس لوازم خانگی را داشته باشند