سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیستم Active Over flow لباسشویی بوش

مزایای سیستم  Active Over flowلباسشویی بوش

طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی، استفاده از سیستم Active Over flow در لباسشویی‌های بوش مزایای متعددی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • جلوگیری از سرریز شدن آب:

 مهم‌ترین مزیت این سیستم، پیشگیری کردن از سرریز شدن آب از ماشین لباسشویی است. این امر نه تنها از آسیب به البسه و لوازم منزل شما پیشگیری می نماید، بلکه می‌تواند از هدر رفتن آب و افزایش هزینه‌های شما نیز جلوگیری کند.

  • افزایش طول عمر ماشین لباسشویی:

 طبق نظر تکنسین های مجرب تعمیر ماشین لباسشویی بوش، سرریز شدن آب می‌تواند به مرور زمان به قطعات داخلی ماشین لباسشویی آسیب برساند و طول عمر آن را کاهش دهد.

 سیستم Active Over flow با جلوگیری از سرریز شدن آب، به افزایش طول عمر ماشین لباسشویی شما کمک می‌کند.

  • ایجاد آرامش خاطر:

با وجود سیستم  Active Over flowلباسشویی بوش، می‌توانید با خیال راحت از ماشین لباسشویی خود استفاده کنید و نگران سرریز شدن آب از آن نباشید. این ویژگی بسیار جذاب و کاربردی به خصوص برای افرادی که در آپارتمان زندگی می‌کنند یا در خانه تنها هستند، بسیار حائز اهمیت است.

 

نکاتی برای استفاده از سیستم  Active Over flowلباسشویی های بوش

در ادامه این مقاله از مرکز تعمیر بوش نکاتی را برای استفاده از این فناوری بیان خواهیم نمود که باید در زمان استفاده از این فناوری به آن ها توجه کنید.

1-تمیز کردن مرتب سنسور شناور  

سنسور شناور باید به طور مرتب تمیز شود تا بتواند به درستی عمل کند. برای تمیز کردن سنسور، از یک پارچه نرم و مرطوب استفاده کنید.

2-استفاده از شوینده‌های مناسب

طبق تجربیات مهندسین تعمیر لباسشویی استفاده از شوینده‌های نامناسب می‌تواند منجر به کف کردن بیش از حد و سرریز شدن آب از ماشین لباسشویی شود، از شوینده‌های مخصوص لباسشویی استفاده کنید و به مقدار توصیه شده در دستورالعمل استفاده کنید.